Blog o SEO

Pozycjonowanie

Optymalizacja title – pozycjonowanie stron – poradnik

W poprzednim wpisie, który był wstępem do tematu pt. „Jak pozycjonować stronę internetową?” omówiłam kwestie związane z doborem słów kluczowych. Zakładam więc, że masz już swoją top listę fraz na które chcesz być minimum w TOP10 (a jakże) a najlepiej w TOP3. Jak więc zacząć optymalizować stronę by móc to osiągnąć?

Więcej „Optymalizacja title – pozycjonowanie stron – poradnik”

Tutoriale

Jak przenieść stronę na inny serwer i domenę?

Często zdarza się, że kupując domenę i hosting ludzie kierują się bardziej sercem niż rozumem lub zwyczajnie w danym momencie ich założenia były takie a nie inne (przy hostingu najczęściej kluczową rolę odgrywa jego cena). Przychodzi jednak taki czas, że potrzeba zmian. Natchniona ostatnimi zmianami domeny (zmiana domeny na pinkunicornstudio.pl bez myślników) postanowiłam przybliżyć ci nieco temat zmiany hostingu i/lub domeny. O czym powinieneś pamiętać by przejść proces w miarę bezboleśnie i nie ucierpieć pod kątem SEO i pozycjonowania?

Więcej „Jak przenieść stronę na inny serwer i domenę?”

Tutoriale

Jak nadać dostępy do Search Console?

Google Search Console jest istotnym narzędziem, z punktu widzenia webmastera lub SEOwca. Jeśli chodzi o przeciętnego właściciela stron, często, gdy prosimy o nadanie dostępów do Search Console, słyszymy ‚Nie mam Search Console’. Nie jest to do końca prawda. Prawdą jest, że właściciel najpewniej z Search Console nie korzystał, ponieważ jej nie zweryfikował. Poniżej znajduje się więc pełna instrukcja dodania strony do Search Console i udostępnienia jej osobom trzecim (np. takim jak specjalista SEO/SEM).

Więcej „Jak nadać dostępy do Search Console?”

Tutoriale

Jak nadać dostępy Google Analytics – krok po kroku

Google Analytics to potężne narzędzie do analityki internetowej. Dzięki niemu możemy poznać ile osób wchodzi na stronę, jak się zachowują, co robią, kiedy i skąd wychodzą. To tak w bardzo dużym skrócie. W rzeczywistości jesteśmy w stanie zbadać wiele elementów niezmiernie przydatnych np. w e-commerce. W SEO korzystamy z Analytics m.in. do śledzenia kondycji serwisu.

Więcej „Jak nadać dostępy Google Analytics – krok po kroku”