Audyt SEO

Czy zastanawiałaś się kiedyś dlaczego inne firmy mają więcej klientów niż Ty? Być może problem tkwi w tym, że twoją stronę dotknęła niedostateczna optymalizacja serwisu pod SEO? Mogę Ci pomóc – przeczytaj czym jest Audyt SEO.

Na czym polega optymalizacja SEO?

Od chwili, kiedy powstała wyszukiwarka Google, która obecnie jest wiodąca wyszukiwarką w Polsce, pojawiła się kwestia pozycji w rankingu tej wyszukiwarki. Każdy serwis chciał znaleźć się w TOP10, a najlepiej TOP3 wyszukiwarki, więc narodziła się optymalizacja pod SEO. Głównym jej zadaniem jest taka optymalizacja serwisu by stał się on jak najbardziej przyjazny dla odwiedzających go robotów.

Roboty Google? Co to?

Googleboty, to po prostu programy, których zadaniem jest chodzenie (crawlowanie) stron internetowych. Główna zasada polega na tym, że robot chodzi po linkach i je indeksuje. Indeksacja podstron w wyszukiwarce jest niezmiernie ważna. Bez zaindeksowanych podstron nie ma mowy o tym by mieć wysokie pozycje w Google. Dlaczego? To dość proste: jak Google może wysoko zamieścić serwis o istnieniu którego nawet nie wie?

Podstawowa optymalizacja SEO – Audyt

Pierwszym krokiem do optymalizacji pod kątem SEO jest przeprowadzenie audytu SEO. Specjalista jest w stanie przejrzeć serwis i wykryć jego słabe strony, a co za tym idzie – przygotować odpowiednie zalecenia. Dzięki nim otrzymujesz profesjonalny audyt SEO w którym zawarte będą najważniejsze problemy występujące w obrębie serwisu i to jak sobie z nimi poradzić.

Dzięki audytowi SEO wiesz dokładnie co należy poprawić  i uwierz: po wprowadzeniu zmian zobaczysz efekty. To pierwszy krok by zaistnieć w wyszukiwarce! Pierwszy krok by zwiększyć liczbę klientów – nie odbieraj sobie tej szansy.